Tuesday, November 29, 2005

Ja, vad fan......

Inte för att jag egentligen vet varför jag skapade denna bloggen....

Eller om någon kommer att läsa den, men det skiter jag i eftersom jag enligt följande horoskop är ganska så arrogant :)

LEJONET: Du ser dig själv som en född ledare. Andra ser dig som en idiot. De flesta lejon är bråkmakare. Du är fåfäng och tål inte kritik. Din arrogans är direkt vedervärdig. Lejon är tjuvaktiga slynor och får därför ut mer av onani än av sex

Det trista är att ett par kompisar till mig läste det och sa att det stämde
Kanske inte så konstigt att jag är singel ändå :s


Ska kila ut med hundstackaren som ligger här, kanske fyller på lite senare ikväll.......
Något ointressant måste här ju finnas om det som du kan läsa om du nu orkat leta dig hit

Tills dess.......
Ha det gött


0 Comments:

Post a Comment

<< Home