Tuesday, December 27, 2005

En semesterdag på jobbet..

Söta D ringde strax efter sju imorse och pratade bort en dryg timme med mig, det var en bra start på dagen får jag säga :)

Fick fixat massor på jobb idag, men det jag hade planerat att göra idag blev inte riktigt färdigt.....
nog inte ens nära att vara färdigt.....

ska jag vara helt ärlig så påbörjade jag det inte ens :(


Ni kan säkert gissa vad jag ska göra på min semester imorgon
Hade iofs tänkt att ta mig dit ett par timmar ändå, men då avr inte planen att göra det som jag inte gjorde idag utan något helt annat

Tidsoptimist? Vem? Jag?

Mmm, ibland.....

Dagens höjdpunkt var när en kollega som jag jobbat med och känt i snart 11 år berättade på hemvägen vem det är hon strulat med under 2 år drygt
Hon har varit på väg ett par gånger att berätta, men alltid sagt att det skulle få vänta tills vi delade en flaska vin (eftersom jag inte dricker innebär att dela en vinare med mig att man får ganska mycket själv). Men det var ganska coolt och oväntat att hon berättade där i bilen idag. Jag menar, varken jag eller någon annan har hört något om några killar under de senaste 11 åren.....aldrig någonsin

Jaja, dags att stryka henne på listan över potentiella lesbiska på kontoret då. Bara en kvar att få koll på :)

4 Comments:

At 6:13 PM, Blogger ajja said...

Snacka om att kunna behålla en hemlighet...

 
At 6:19 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

Tja, är ju fortfarande hemligt :)

 
At 8:03 PM, Blogger crrly said...

Var det nån du känner alltså?

 
At 9:02 AM, Blogger IT-horan från Skåne said...

crrly: Japp, jag känner killen i fråga. Måste erkänna att dom lyckats bra med att hålla det hemligt....men det är tydligen färdighånglat för dom två nu

 

Post a Comment

<< Home