Saturday, February 11, 2006

Good to be back

Godmorgon Dear Bloggers!!

En härlig dag idag
Hur ska vi nu på bästa sätt spendera den...

Själv hade jag tänkt ta en pris snus, ligga kvar i sängen och läsa lite blogar en stund
Efter det så blir det nog till att rulla på mig långkalsonger och krypa in i tjocka tröjan och sen lasta in hundfan i bilen för att köra iväg med honom en sväng
Det ser ju ut att vara bra väder, men det är alldeles säkert kallt

Någon som har lust att bre smörgåsar och koka kaffe och följa med?

Råkade visst ha MTV på när jag vaknade och nu spelas det Darin *ulkar lite och letar efter fjärren*

Medans jag letade efter fjärren rullade J Blunt igång istället.......
Visst, det är en "gullig och smörig" text
Men vad fan.....sjunger karln eller sitter han på skithuset och krystar?
Det låter för jävligt!
Riktigt jävla uselt...
Han ser faktiskt ut som om han sitter på skithuset i videon

Jaja, ha en ytterst trevlig dag..... :)

Ahh....en video i min smak drog igång precis
Har ingen aning om låtens titel eller så, men videon innehåller en massa storbystade brudar i bikini...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home