Friday, June 02, 2006

Orka komma på någon titel....

var ju uppe i Sthlm i veckan och disk lite angående ett nytt jobb för huvudkontoret
Jobbet i sig låter jävligt intressant och jag skulle tacka ja till erbjudandet utan större tvekan om det inte vore för att vi inte kommit överens om detaljer angående placeringsort riktigt än.....
(finns väl ett eller annat vilkor till som måste kommas överens om iofs)

Och bara för att göra det extra besvärligt och jobbigt och ge mig ännu mer att fundera på så på vägen upp till Sthlm i onsdags ringde det en dansk headhunter som representerade ett stort och välkänt dansk bolag
Pratade med henne en lång stund, typ en 20 minuter eller så sen bröts samtalet och jag svor högt och ljudligt
Givetvis ringde hon upp igen och vi han prata ungefär 2 minuter innan det bröts igen. Då svor jag ännu högre!
Jag stannade på motorvägen, på med varningsblinkers och ett oplanerat stopp i vägrenen

Efter att hon ringt upp igen och jag bett om ursäkt för andra gången så snackade vi 20 minuter till

Jävligt intressant jobb på det bolaget, enda egentliga nackdelen är att arbetsfältet är Europa så jag lär ju bli tvungen att flyga om jag nu skulle får erbjudande därifrån och tacka Ja

Ni får hålla tummarna för mig och för att när hon ringer igen nästa vecäa är det för att be mig komma och prata med BU

7 Comments:

At 5:24 PM, Blogger ajja said...

korsar tårna! På dom bejb.

 
At 10:21 PM, Anonymous Anonymous said...

Vad fan är obehaget att flyga mot att tillbringa ett antal vekor i Tokholm?

 
At 10:25 PM, Blogger Aronson said...

Lycka till!

Jag skulle ta jobbet i Danmark. Jag har en dröm om att få ett jobb där jag får resa mycket. Så jag lever genom andra - ta det! ;-)

Annars är Stockholm en fantastisk stad... =)

 
At 12:11 PM, Anonymous Anonymous said...

stockholm rockar

 
At 3:07 AM, Anonymous Anonymous said...

stockholm såklart!! :)

är det ngt fel med att flyga?

 
At 2:48 AM, Anonymous Anonymous said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

 
At 12:55 AM, Anonymous Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

 

Post a Comment

<< Home