Tuesday, November 29, 2005

Kass att vara singel och kåt.....

Sitter och snackar med en tjej på msn nu.......hon har varit efter mig i ett år
Jag har varit singel i två, men är fortfarande inte så desperat att jag tar henne
Men det kanske kommer....frågade henne precis om jag skulle gå ut med hunden eller komma upp och ligga med henne istället

Hmm........kanske börjar bli desperat ändå. Inte bra!!

Jag är ju egentligen ganska seriös och inte mycket för engångs egentligen. Utom när det gäller glas och tallrikar då förstås, för då är engångs underbart :)


Var ute på promenad med en trevlig tjej igår, söt och trevlig
Skulle gärna träffa henne igen...
Men jag är värdelös på det där med signaler från tjejer......vad fan menade hon egentligen när vi skiljdes åt igår?

Ska jag ringa henne idag?

Nä, jag väntar tills imorgon...

Ska jag skicka ett sms då......

Fan!! Hatar när det blir så.....lättare med den tjejen jag INTE vill träffa då ju, då får jag minsan inte tunghäfta

Var lättare när man var yngre

- Hej, får jag chans på dig?
- Nej!!
- Nähä, då frågar jag väl någon annan då

Eller....

- Hej, får jag chans på dig?
- Ja...hi hi
- Bra, ok...då är vi ihop nu
Och sen träffades man aldrig, men man var i alla fall ihop med någon :)

Nä, dags att nanna kudde....

Dagens låt - Blue Monday med New Order

0 Comments:

Post a Comment

<< Home