Wednesday, December 28, 2005

Vad fan....

Ni som varit med ett tag kommer ihåg söta grannen
Någon har snott mitt trick...
Idag när jag kom hem från ännu en semesterdag på jobbet så stod det en bukett blommor utanför söta grannens dörr!!


Hmm....

Jaja, ska hoppa i säng igen. Var bara uppe en snabbis och kollade lite i blogvärlden och sprang ner och köpte lunch (Snickers och ett rör Pringles)

Jävla D höll mig vaken tills 3 i nattes!!
Vill ni ha dom snaskiga detaljerna ?? ;)

Fan, mina matvanor, sovvanor och arbetstimmar börjar nog bygga på för antingen att fett magsår eller annat mysigt
Men åderförkalkning lär jag inte få i alla fall, det rinner ju så lite blod i koffeinomloppet hos mig så där förkalkas inget i alla fall....alltid något :O

1 Comments:

At 4:51 PM, Anonymous Anonymous said...

lunch.. vad hungrig jag blev..

 

Post a Comment

<< Home