Tuesday, January 31, 2006

Ahh..... :)

Känns ganska bra idag
Känns skönt (alltså förrutom lite huvudvärk)

Har jobbat ganska mycket under ett par veckor
Har varit ganska pressat och stressat

Och idag var det dags för revisionen
Upp i tid
Snöra på en slips (halv windsor blev det idag)
Rulla bort katt- och hundhår från byxorna (med sån klisterrulle, ni vet)
In på kontoret och en sista snabb koll på att jag hade alla papper jag trodde att jag skulle behöva utskriva och under kontroll

Gick som smort fram till efter lunch
Då dök den ena avvikelsen efter den andra upp (visste iofs att det skulle dyka upp en del på det området)

Men på det hela var det en bra dag....Wohooo!

Men just nu känner jag mig helt urluftad, trött och matt i kroppen
Ungefär som efter sex och en skön orgasm (så vitt jag kan minnas), nu vill jag ha lite choklad, cola och sen somna :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home