Sunday, January 29, 2006

Gräv bort skåne

Någon tok i Lund sökte för någon dag sen på "spräng bort skåne" och hamnade i min blog

Nu tror jag ju inte att det var en skåning vid sina sinnes fulla bruk som gjorde den sökningen, jag är mer inne på att det var en sån där jädra göteborgare eller kanske en sur jävla stockholmare som vill bli av med Skåne

Och eftersom jag är en oerhört trevlig och sympatisk person så ska jag hjälpa denna människa lite på traven
Klicka dig in här, och stöd denna grupp som vill precis som du, dvs separera Skåne från Sverige

3 Comments:

At 10:02 PM, Blogger anna said...

vad var det nu för fel på det lila?

 
At 1:04 PM, Blogger vaskrensarn said...

För rätt många år sedan berättade jag om det symboliska spadtagandet för en jugoslav på mitt gamla jobb. Han blev skitsur. "Det är så det börjar", sa han.

 
At 1:38 PM, Anonymous Anonymous said...

Gräv fort så vi slipper resten av Sverige!

 

Post a Comment

<< Home