Thursday, January 19, 2006

Huvudbry...

Diskuterade ett nytt jobb idag, eller mer kanske en ny tjänst
I vilket fall som helst så skulle det betyda en massa farande till Hufvudstaden, vilket jag egentligen inte är så sugen på. Fick nog av pendlandet under de 1,5 åren som jag veckopendlade dit
Då återstår alltså alternativet att flytta dit, om jag nu skulle bestämma mig för att jag vill ha den tjänsten (har inte officiellt sökt den än)
Men vad fan......vill man flytta till Sthlm??

Jag måste lämna besked nästa vecka om jag är sugen eller inte
Huvudbry som fan!!!
Har ju två andra grejor på g också, som är mycket mer lockande egentligen (men svårare att få), och jag vill inte säga att jag är intresserad av Sthlms-grejen för att några månader senare sticka till US, UK eller Italien.

Men vad fan....det kan ju skita sig helt det också, så jag vill ju inte tacka Nej till Sthlms-prylen

Kommer väl att sluta med att jag sitter kvar på samma gamla stol i Helsingborg eftersom jag velar fram och tillbaka och inte chansar på att det ena eller det andra ska gå i lås......


Arghh!!

4 Comments:

At 7:43 PM, Anonymous Anonymous said...

Stockholm är en fantastisk stad. Du bör absolut pröva på att bo här.

Och att du eventuellt slutar sen har väl ingen betydelse. Min förra chef sa alltid: "Sina anställda har man bara till låns". Den inställningen måste man ha som chef...

Så: du är välkommen till Stockholm! =)

 
At 10:54 PM, Anonymous Anonymous said...

stockholm är bäst ingen protest...

 
At 12:07 AM, Anonymous Anonymous said...

man måste vara specifik när man önskar sig ngt, inte önska sig ngt otydligt. Om du säger jag "jag vill ha en lång" får du inte glömma att säga "man", om du vill ha en man och vice versa. Alllstpå , var vill du, Sthlm eller Italien?

 
At 10:54 AM, Blogger IT-horan från Skåne said...

skiter egentligen i vart jag hamnar, bara jag får jobba med det jag vill
Enkelt :)

 

Post a Comment

<< Home