Tuesday, January 17, 2006

Namninsamling

Alla ni som anser att det börjar bli dags att Herr Brasved klämmer ur sig vad dealen med honom och lilla Fröken Y är, skriv på listan (dvs skriv en kommentar)

Tillsammans är vi starka :)

Eftersom förhandlingarna tydligen rasat samman så måste vi ta till andra åtgärder
Sanningen måste fram!
Vi måste gå hårt fram!

Jag citerar George W Bush:
.
"When I take action, I'm not going to fire a $2 million missile at a $10 empty tent and hit a camel in the butt. It's going to be decisive"

6 Comments:

At 8:11 PM, Blogger ajja said...

Ajja!

 
At 9:25 PM, Anonymous Anonymous said...

Go go go!! Vi ska nog klämma ut det ur honom!
Annars, om det misslyckas så kan vi ta och göra en kvällspressen. I bloggarna hittar vi på saker om Y och Brasved varje dag. :)

 
At 12:29 AM, Anonymous Anonymous said...

jaaaa
nuuuu!!!!

 
At 10:54 AM, Anonymous Anonymous said...

Skriv upp mig med, men jag tycker att vi kan jobba på att sprida falska rykten samtidigt.

Jag tror (i sann skilda-världar-anda) att Y är hans syster egentligen. Hans cliffhanger sätt att berätta tyder på viss såpatalang...

 
At 11:36 AM, Anonymous Anonymous said...

Okej, okej. Nu hade jag ju inte läst herr Brasveds blogg tidigare, men blev naturligtvis nyfiken när det skrevs så mycket här om hans och Y´s vara eller icke vara.

Nu har jag läst - och vill veta! Så jag skriver på. Sanningen måste fram och granskas under lupp i det grådaskiga dagsljuset! :)

 
At 12:53 PM, Blogger Linda said...

Jag vill också veta!!

 

Post a Comment

<< Home