Sunday, January 15, 2006

Inte blev det som det skulle idag iheller

Planen var att jobba och få unda lite saker från skrivbordet på kontoret
Av det blev intet!

Istället har jag monterat och skruvat upp ett köksbord hos brorsan
Samt fått upp en annan konsol i hans kök.......borra i kakel var.....vad ska jag säga...spännande
Men det blev bra till slut :)

Hans granne uppskattade inte när vi borrade i väggen i vardagsrummet dock, jag förstod det av det frenetiska bankandet. Antar att borrandet i en betong vägg inte är bästa medicinen för att bota en bakfylla :)

När jag kom hem blev det lite middag i skön avslappnad ställning i favvostolen framför en film, American pie - Band camp. Ingen höjdarrulle som jag rekommenderar, men ganska lagom hjärndött en söndagseftermiddag

Nu ska jag kila ut med hunden en sväng och sen tänkte jag nog ringa och prata lite med söta D

1 Comments:

At 10:32 PM, Anonymous Anonymous said...

Undrar om grannens baksmälla blev bättre av att dunka i väggen? :-)

 

Post a Comment

<< Home