Sunday, January 15, 2006

Bollen rullar lite mer.....

jag skrev i tisdags om mina planer och försök till att skaffa ett nytt jobb för att kunna hora lite mer inom det jag verkligen vill...
Igår pratade jag med den tyska konsulten jag försökt få tag i under hela veckan, och han skulle mer än gärna ställa upp som referens och lägga ett eller annat gott ord för mig.
Skönt :)

Han tipsade också om att jag skulle ta och ringa Mr S, eftersom dom är i starkt behov av folk till Italien just nu, framförallt inom PP området (och det är ju det jag kan bäst)

På torsdag ska jag disk angående ett jobb i Sthlm (fast jag vill egentligen inte till Hufvudstaden, har tröttnat lite på den)

Många bollar som rullar nu.....frågan är om någon av dom rullar min väg

1 Comments:

At 12:31 PM, Anonymous Anonymous said...

tack för hjälpen men tyvärr funkar den inte för mig eftersom jag inte kan ändra htmlkoden någonstans på blogg.se (då måste jag betala för mig verkar det som) Får väl lugna mig tills jag har fixat min egen sida...om sisådär några år när jag orkar ta tag i det.

 

Post a Comment

<< Home