Monday, January 23, 2006

Jaha....??

Hade inget bättre för mig så jag fyllde i denna lista som jag hittat hos Virvla
Öppna itunes eller liknande program. Gå till låtbiblioteket och svara, hur pinsamt det än må vara.

Hur många låtar?
: 15900



Sortera låt efter titel:

Första låten: (ingen titel) - Howard Jones

Sista låten: Ubers Jahr - Wolfsheim (det ska vara ett sånt där tyskt U med prickar där)



Sortera efter tid:

Kortaste låt: Fuck christmas - Bad Religion 0,57min

Längsta låten: Cryotank expansion - Covenant 25,47 min



Sortera efter album:

Första låten: 209 miracle (Oemga attraction mix)

Sista låten: The house is rockin' - Sky high



Sortera efter artist:

Första låten: (Oh la la) Jag vill ha dig (Hade ingen artist taggad)

Sista låten: Ny bunke tricks - Åtta bier ti min far



De fem mest spelade låtarna:
Dein Licht - Tristesse De La Lune
Eclipse (Dimension D remix) - Apoptygma Berzerk
Forever - Brudershaft
Document - Assemblage 23
Waiting for you - Blutengel



Första låten som kommer upp på Shuffle: Boulevard of broken dreams - Green day



Sök ...

"sex", hur många låtar kom upp? 129

"love", hur många låtar kom upp? 838

"death", hur många låtar kom upp? 88

"you", hur många låtar kom upp? 1551

"chewbacca", hur många låtar kom upp? 0

4 Comments:

At 10:30 PM, Anonymous Anonymous said...

Vilken skiva ligger Tristesse De La Lune-låten på?

 
At 10:51 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

Jag har den på en platta som heter Machineries of joy Vol 2

 
At 11:29 PM, Anonymous Anonymous said...

Ah, verkar släppts innan jag fick upp ögonen för dom. :)

 
At 11:42 PM, Anonymous Anonymous said...

Kul grej. Den stjäl jag...

 

Post a Comment

<< Home