Saturday, January 21, 2006

Ni som skrev på....

Herr Brasved, du får inte läsa detta inlägget. Ok?
Det är ändå skrivet med kodspråk så du förstår inte, det är bara för invigda i sammansvärjningen, så det är lika bra att du surfar vidare nu :)


/textkodinställning påslagen (med andra ord är allt kodat så Brasved kan inte läsa)

Ni andra, dvs:
Hilda
Ajja
404
anonymous (vilket innebär en jävla massa människor)
dot
ediets
singel eller dubbel

Har ni någon bra plan på hur vi ska kunna klämma fram sanningen ur Herr Brasved?
Annars får jag väl i egenskap av upploppsstartare dra ihop en handlingsplan :)

/texkodinställning avslagen




5 Comments:

At 6:42 PM, Anonymous Anonymous said...

Klart han inte säger när alla bryr sig så jävla mycket. Egentligen finns det ingen jäkla hemlighet. Eller så är hon gay.

 
At 1:47 AM, Anonymous Anonymous said...

Kanske vi kan köra med lite gammal hederlig tortyr?

Lägga honom i sträckbänk och rycka ut näshåren på honom, en i taget. Ta bort övrig kroppsbehåring med en gammal och halvtrasig epilator som gör att håren trasslar till sig riktigt fint innan de sakta slits bort från kroppen.

Samtidigt som han tvingas lyssna på Carola som talar i tungor och äta råa fårtestiklar serverade med chokladsås och dricka avstimmad cola smaksatt med ketchup.

Kan det vara nåt?

 
At 2:51 AM, Blogger Aronson said...

Ledsen att jag inte skrev på, men jag måste haft tankarna på annat håll.

Men jag har en teori om att Y inte existerar - mer än i Brasveds fantasi. Är jag för konspiratorisk i mina tankar...?!

 
At 12:12 PM, Anonymous Anonymous said...

jag funderar och funderar, men känner mig lite gammeldags och traditionell, kan bara komma på trista saker som tumskruvar, glödande kol och liknande...

det behövs nog något mer raffinerat, vet inte vad som biter bäst på en brasved

 
At 1:10 PM, Anonymous Anonymous said...

dot: "Nobody expects the Spanish Inquisition"? :)

 

Post a Comment

<< Home