Saturday, January 28, 2006

Mina 3 synder

Blev utmanad av Oskar att erkänna 3 synder

Utan inbördes ordning på något vis:

  • Hade ganska grov petting med min bästa polares tjej en nyårsafton för många år sen
  • Råhånglat med en brud och sen lagt pengar på kudden när jag gick därifrån för att hon skulle fatta att det var på mina villkor och inte alls vad hon hoppades på
  • Flyttat min p-böter till någon annan bil i hopp om att dess förare inte ska kolla så noga och bara betala (vilket också funkat i några fall)

Citerar Oskar när det gäller reglerna
"reglerna är lätta: erkänn tre svåra synder du begått. Eller roliga, men
som nånstans har ett värde i någon form av straffskala mot lagstiftning
eller sociala normer."


Skickar utmaningen vidare till Hilda, Kapten Napalm, Stor Morran och Virvla

1 Comments:

At 7:41 PM, Anonymous Anonymous said...

OOJJ jag är länkad! Weee!!!

Och jag har antagit din utmaning samt utmanat tillbaka :-)

 

Post a Comment

<< Home