Friday, January 27, 2006

Ner och Upp....kanske ner igen??

Ner
Steg in genom dörren och hoppades att få se ett paket innehållandes min bågar köpta av Mike
Det skulle ligga på golvet räknade jag ju med
Tyvärr! Inget paket :(


Upp
Steg in i sovrummet och började hänga av mig jobbekläder
Och vad ligger i min säng??
Om inte ett vadderat kuvert
Wohooo!! - Det bara måste ju vara Bågarna med stort B
(Hundfan har "hämtat" posten alltså....han är så duktig)


Ner???
Satte på mig bågarna och kollade i spegeln och hoppades att få se en grym seriemördare
Vad jag istället ser är mer en ganska så blek kopia av nördarnas nörd
Steve Urkel!!


I vilket fall som helst så blir det till att stiga in till optikern i helgen och se och få fixat glas till bågarna

Tack, Mike
Ett nöje att få göra affärer med dig :)

4 Comments:

At 4:32 PM, Blogger anna said...

haha, då vet jag ju vem du är när vi krockar i trappan iallafall!

 
At 5:12 PM, Anonymous Anonymous said...

Hahaha, hat du hans lätt nasala röst oxå är det komplett!

 
At 5:23 PM, Blogger anna said...

du den nya desigenen (eller vad det är) ser inte bra ut i eldräven....märkligt, för jag tror du använder dte...

 
At 5:27 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

den förra blev lite fuckad så jag avr tvungen att byta. Är inte nöjd med denna och ska ge mig på att fila på en annan....så en uppdatering kommer under kvällen :)

Och Japps, jag kör eldräv :)

 

Post a Comment

<< Home