Saturday, February 11, 2006

Next stop

Köpcentrat för en fika
Äppelpaj med vaniljsås och en Latte, hade jag tänkt mig

Bara att hoppas på att läckra Fisken (inte så läcker smeknamn förstås) jobabr så att man har något att vila ögonen på under tiden

Hade ju tänkt städa idag, men det blev IT-nördande hemma hos en tjejkompis istället och nu ska det som sagt bli fika
Har bokat tvättstugan till ikväll, men för det första vet jag inte om jag orkar tvätta och för det andra vet jag inte om jag vågar (Ni kommer ihåg vad som höll på att hända sist jag skulle tvätta en lördag. Läskigt!)
Får nog för säkerhetsskull inhandla lite nya kalonger när jag ändå är ute och rör på mig, eftersom det är tomt så att det ekar i byrålådan.....

4 Comments:

At 2:02 PM, Anonymous Anonymous said...

Sedär, det är att ha framförhållning. Köpa kalsonger ifall man inte orkar tvätta.
Det är inte vanligt bland män. Ja att ha framförhållning.

 
At 3:27 PM, Blogger Kaptenen said...

Välkommen tillbaka. Framförhållning är för tjejer och mesar:D

 
At 6:18 PM, Blogger Aronson said...

Oj, jag som tänkt säga att jag har massor av kalsonger. Men jag är ju varken tjej eller mes... ;-)

 
At 10:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Men det är väl inte bara killar som får köpa nya underkläder för att de inte har kunnat tvätta på ett tag...'*skruvar besvärat på sig* Jag har hört att tjejer också kan och får...

 

Post a Comment

<< Home