Thursday, May 11, 2006

Mhmm.....så hamnar man kanske i Skitholm då :s

VD:n för svenska bolaget var nere på besök idag och på eftermiddagen ville han ha ett samtal med mig
Efter en massa bladder så erbjöd han i princip mig en tjänst att driva ett projekt i 2-3 år för hela det svenska säljbolaget

Placeringsort kan i och för sig diskuteras, men mycket Skitholm skulle det bli

Tjänsten är inte hundraprocentigt klar än, men beslut ska tas på ett strategiskt möte nästa vecka
Och eftersom vår VD vill ha till den tjänsten så kommer det mest troligt att bli så, han säljer in den till dom andra

Givetvis ska den ut på annons i sådana fall, som brukligt är.....

Men men......jag kan alltså hamna i skithålan norröver

Med tanke på att mitt logistiska projekt är i slutfasen så passar det bra med ett nytt........men 2-3 år i Sthlm??
Efter det förra projektet i Sthlm var jag ganska så säker på att jag inte ville dit (eller pendla dit) igen....

4 Comments:

At 10:35 PM, Anonymous Anonymous said...

det är väl skoj med stockholm?!?? man kan absolut inte på någto sätt hitta någonstans att bo verkar det som. fast det lär du väl få hjälp med *bitterhet*

 
At 1:27 AM, Blogger Von Helvete said...

glöm inte att du sålt din själ för länge sedan. följ nu guldet istället för flummiga vita kaniner.. skämt å sido, rätt många skulle ge en hel del för den uppskattning du verkar få, njut!jag tror att det blir kanon.

 
At 12:34 PM, Anonymous Anonymous said...

virvla: Han får bo hos mig om dom beslutar att låta honom löpa med vinden.

It-H: Kan inget annat än skratta åt det hela. Ditt älskade Skitholm here you come!!! (moahahahaha) Hotellfrukostar is the Bomb, glöm inte att bjuda med mig.

von helvete: Han förtjänar allt det där. Arbetsmyra No1!

 
At 9:45 PM, Anonymous Anonymous said...

Tänk efter! Försvara dig till sista blodsdroppen. Ett liv i frihet är värt mycket.

 

Post a Comment

<< Home