Monday, June 05, 2006

Jag har träffat henne....

den senaste tidens drömmars kvinna
(om jag nu haft/har en drömkvinna. En kravlista finns det ju förstås....som fortfarande väntar på att publiceras här)

söt
trevlig
rolig
charmig
skandinaviens härligaste leende

pratade bort en dryg timme (eller två) med henne på jobb idag,
trots att det är min lediga dag,
trots att jag hade brått iväg på annat håll (skulle bara in och hämta en grej)
och hon charmade mig totalt

så, när jag äntligen träffar henne
så har någon annan gjort det före mig

All the good ones are spoken for...

8 Comments:

At 8:03 PM, Anonymous Anonymous said...

Jag kan inte säga annat än grattis! :-)

 
At 8:19 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

Grattis ??
??
??

 
At 8:33 PM, Blogger oscar said...

jag kan inte annat än beklaga

 
At 11:09 PM, Blogger Aronson said...

Men du, om hon verkligen är den Rätta, Hon med stort H, får du inte ge upp. Då måste du kämpa för henne. Skit i den andre, han klarar sig alltid!

 
At 5:25 AM, Anonymous Anonymous said...

sådär är det fan alltid. eller så är de typ 22 och har hela livet jag har lämnat bakom mig framför sig. bittert.

 
At 11:06 AM, Anonymous Anonymous said...

Hmm...är du kille..eller tjej? *S*

*virrarut*

 
At 9:25 AM, Anonymous Anonymous said...

Jag gillade inte riktigt Aronsons förslag. Paxade saker är paxat. Dibs. Taken. Har varit killen som blev snuvad på sambo. Inte så kul.

Trist när man tror sig hitta någon som man tror är den rätta. Tyvärr är det ju inte alltid så att känslan är full duplex för att snacka IT-termer. ;-)

Men hon med stort H - hon som är ledig när du träffar henne och som tar dig med storm och som faller för din charm direkt - hon finns där ute och väntar på dig horan!

 
At 9:48 AM, Anonymous Anonymous said...

Jag håller med anonymous totalt!

 

Post a Comment

<< Home