Friday, December 23, 2005

Försov mig lite

Vaknade av att telefonen ringde 06.36
Det var brorsan, han stod på gatan och skulle hämta mig nu
Fan, jag måste ha stängt av väckningen i mobilen utan att egentligen ha vaknat. Har inget som heslt minne av att den skrikit till om att det var dags att stiga upp
Jaja, får ringa någon annan som får hämta mig idag......

Är så jävla trött idag......var uppe åt helvete för länge inattes
Snackade med söta D på msn igår och sen ringde hon och klockan sprang iväg, vi la på strax efter 02.00...........och jag kunde inte somna
Var tvungen att fundera och analysera lite..........såklart

För med söta D är det en massa trassel och det skulle inte bli såhär var det tänkt och jag är dum i huvudet......


Morgonens låt: Deine Augen med Welle Erdball

2 Comments:

At 10:47 AM, Blogger ajja said...

Håller med Hilda. Men varför är du dum i huvvet?

 
At 10:51 AM, Blogger Brasved said...

du måste göra ett långt utlägg om trasslet!
:)

 

Post a Comment

<< Home