Thursday, December 29, 2005

So long and thanks for all the fish... (kanske)

Söta D läser min blog
Någon annan som känner Söta D läser också min blog

Jag blir hämmad
Det är ett problem för mig
Blogen blir inte vad den skulle vara....eller vad den var för mig (A sanctuary for a twisted mind)

Jag funderade imorse på om jag skulle lägga av med den, lägga ner
Hade bestämt mig
Nu tvekar jag
Jag vet inte (och i vilket fall som helst kommer jag att följa Er andra, så lätt blir ni inte av med mig, ha ha)

Läste en blog idag, skriven av Banankontrast och kände igen mig som fan i killen hon beskriver (J)........precis så jävla svår är jag ibland
Söta D vet, fråga henne

Hon bor åt helvete för långt borta
Vi har inte setts
Vi vill
Vi pratar jämnt och så ofta vi kan på msn eller telefon
Jag vill aldrig sluta prata när jag pratar med henne
Jag vet inte varför.....hon är speciell
Hon gör mig glad.....Wohooooo!!!

Visst, det kan skita sig den dan vi ses. Antingen blir det skitbra eller så blir det en jävla katastrof!!
Jag vill veta vilket :)

Samtidigt så stör det mig att vi inledde något (vad det nu är) som är så jävla svårt
Hade varit enklare om hon hade bott närmare så det hade funnits en bra och enkel möjlighet att se vad fan det skulle kunna bli av detta
(Hilda: du gör så jävla rätt som skiter i lillkillen i Sthlm)

Nästa gång jag ska till Tokholm så tänker jag svänga förbi Söta D och se vad det kan bli av det :)
Om jag inte sabbat det innan dess......skulle inte förvåna mig egentligen
Inte det jag vill....men vad fan, jag känner mig. Jag är en svår jävel och det uppskattas inte av alla :s
Kom för nära och jag backar ett steg eller flera
Jag menar inte att göra det, det bara händer omedvetet (fast jag vet om det)
Sen smyger jag mig fram igen..........
Kanske försent

Lyssnar till Balance med Auto-Auto (ska spelas fethögt)

Mark my words with magic markers
this is not the end
balance means your moving forward
i will soon descend
idle hands are devils playthings
i will jerk me blind
balance is a definition
always undefined

(moving to the sound
turning me around)

balance

first thing on my mind
beauty never dies
only redefines itself

pierce my organs burn my face
leave me in the cold
balance is a vivid statement
this is getting old
sharper theeth and bigger fingers
less is always more
balance is a heavy rythm

3 Comments:

At 9:39 PM, Blogger Brasved said...

Fan, du kan ju inte bara sluta sådär, bloggbroder :) Tänk på dina fans!

 
At 3:25 PM, Blogger ajja said...

Kom tillbaka nu då.

 
At 11:48 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

äh...vad fan
Jag är ju tillbaka ju :)

Kramas??

 

Post a Comment

<< Home