Thursday, January 12, 2006

Bekväm??!!

Vek tvätten från i lördags idag
Ett tips är att inte låta skjortor ligga för länge innan ni hänger upp dom, framför allt inte om ni precis som jag inte tänker stryka dom innan användning
Hade också problem med att para ihop mina strumpor
Äger ju bara svarta så det borde vara lätt kanske ni tänker, men så fel det kan bli då. Några är ju tvättade mer än andra och således har jag nu par som består av en svart och en mindre svart strumpa, några par består av en svart och en grådaskig strumpa (orkar inte sortera så mycket, bara parar ihop på måfå)
Måste ut och shoppa och slänga alla gamla

Tänkte ta hand om köket också när jag ändå var igång (kan inte fatta var all disk komemr ifrån, äter ju aldrig hemma)
Funderade också på att städa lite allmänt i lägenheten, men kom snabbt fram till att jag inte orkar idag. Hamnade på denna sida istället. Hittade två tjejer där på 18 respektive 19 år som är intresserade av städjobb.
Passar mig aldeles utmärkt med en 19-åring som strosar runt och städar min lägenhet ibland :)
Får nog slänga iväg ett mail till dom och se vem som är sötast.......jag menar, vem jag kan komma överens om ett pris med

Assemblage 23 - Document, är en alldeles utmärkt vika-tvätten-låt

0 Comments:

Post a Comment

<< Home