Tuesday, January 10, 2006

Bollen är i rullning

Min CV har landat hos min kontakt i USA
Han tyckte det såg bra ut :)
Ska finjustera den lite i veckan och lägga till referenser från ett konsultbolag bara sen blir det till att lämna över den till deras HR-avdelning

Fördelen är ju att jag inte hamnar i någon jävla databas sådär bara som ingen någonsin tittar i eftersom min CV kommer att gå via min kontakt och direkt till en rekryterare

Wohooo!!!

Håll tummarna för mig ett tag framöver, fellow blogers

3 Comments:

At 6:26 PM, Anonymous Anonymous said...

Givetvis!

Nu har jag dessutom anmält mig till bloggstafetten!

 
At 10:47 PM, Blogger Brasved said...

Ja, fixa jobb i USA. Så har jag nånstans att bo när jag åker dit ;)

 
At 11:00 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

Ahh...sorry, var lite otydlig kanske
Men min kompis jobbar i USA på kontoret där, men jobbet jag egentligen är efter är mest troligt i UK (pga Visum kan jag inte få komma till i US förrän tidigast i oktober)

Men egentligen skiter jag i vart jag hamnar, bara jag får jobba med det jag vill :)

 

Post a Comment

<< Home