Saturday, January 28, 2006

Nästa utmaning

kom från Virvla


Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du
har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och
fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt
meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag
utmanar.



  • Svär som fan. Finns en svordom i var och varannan mening
  • Kan vara ganska osocial emellanåt (Ja, folk är tråkiga)
  • Fruktansvärt slarvig
  • Vägrar åka kommunalt, se tidigare inlägg angående Taxi till jobb istället för buss
  • Kontrollfreak ut i fingerspetsarna

Blir fan inte lätt att hitta 5 att skicka denna utmaning vidare till i den inavlade blogsfär jag hamnat i......
Jag måste vidga mina vyer lite....
Men Mickey, Aronson, Kapten Napalm, mscE och Em
Fuskade lite där för att få ihop 5, men det får fan räcka så

3 Comments:

At 11:08 PM, Anonymous Anonymous said...

perfekt lördagsunderhållning. ska genast sätta igång och göra listan :)

 
At 10:14 AM, Anonymous Anonymous said...

Åh, fan. Vad har jag nu blivit indragen i? ;-)

Jag ska självklart anta utmaningen (så snart jag kommit på några ovanor eller egenheter...). Men jag vet inte om jag kan utmana vidare. Precis som du lever jag i en väääldigt liten bloggosfär. Och de flesta jag känner till verkar redan ha utmanats...

 
At 11:05 AM, Anonymous Anonymous said...

Vad fan? Jag skrev ju en kommentar här, varför syns inte den på din blogg? Fast den syns ju här i kommentarsrutan...

 

Post a Comment

<< Home