Saturday, February 11, 2006

Eventuellt problem....

Blev inga kallonger inköpta idag
Glömde!

Blev inte tvättat iheller
Glömde!

Blev ingen fika idag iheller
Inte som det var tänkt iaf, det var för mycket folk så fikan fick åka med hem
Man måste ju ha ett bra bord med bra koll på folket som går förbi om man ska sitta och fika länge, att titta på och kommentera passerande är ju mer än halva nöjet med en fika

Sen lagade jag och en tjejkompis middag
Kotlett, ris och peppar/whiskey-sås
Åt middag, spelade curling på X-Boxen innan vi kollade på CSI Miami (får ej missas, även om dagens avsnitt var ganska så dåligt)

All in all, a good day
Men imorgon kan som sagt bli lite problematisk när det gäller kläder....

Får väl gå och se VNV utan kallonger då :)


2 Comments:

At 12:51 AM, Blogger anna said...

vnv?? så att jag vet var jag ska spana efter dig alltså ;)

 
At 4:37 AM, Blogger Vilse said...

Jag ska också se dem utan kalsonger... ;)

Fast inte förrän på Sama i April. Får ge mig till tåls och trösta mig vid tanken på att det bara är två veckor kvar tills Depeche Modes spelning.. =)

 

Post a Comment

<< Home