Saturday, March 11, 2006

Funderar.....

Ibland undrar jag om jag är kapabel att ha ett förhållande igen, för vem fan vill ha ihop det med mig om det b a r a är mina villkor ochregler som gäller?? Och det känns som om jag inte är beredd att ge upp min "frihet" för någon annan
Som idag tex
Steg upp strax efter halv nio, tog hundfan med mig och körde upp till jobb. På vägen köpte jag frukost på Statoil. Väl framme så släppte jag ut hundjäveln på fältet utanför jobb medans jag år min delikata frulle. Snackade lite med folk som var i verkstaden på jobb, körde sen och köpte ett nytt XB spel.
Satte mig att lira lite online ett tag innan det blev dags för en pizza
En kort lunchpaus och sen mer spelande

En underbart skönt avslappnande dag fullständigt bortslösad på något så meningslöst som att spela XB

Men just nu, när jag sitter här med en kopp kaffe (Brasved: Billigt skitkaffe) så skulle jag gärna ha någon vid min sida
Men sen imorgon är det nog samma sak igen, precis som alla andra dagar trivs jag jävligt bra med att inte ta hänsyn till någon annan

Nä, jag får väl göra som Brasved.....inrikta mig på att skaffa en kk
Men egentligen så skulle en *MK eller **TK vara bättre än en KK, just nu i alla fall
Och på vardagarna skulle en ***ÄK sitta fint eftersom det är så jävla trist att laga mat till bara mig


*MK = MysKompis
**TK = TvKompis
***ÄK = ÄtKompis

6 Comments:

At 9:04 PM, Anonymous Anonymous said...

tänk att det finns killar som åxå vill ha myskompis. eller tv- eller ätkompis. myskompis är det nya svart I say!

 
At 9:39 PM, Anonymous Anonymous said...

ah, helt inne på din linje

men jag vet att den dagen (om den nu kommer) jag blir kär kommer jag vilja ändra på livet, tills dess får väl diverse k's duga

 
At 1:06 PM, Anonymous Anonymous said...

Eller skaffa nån som har ett eget liv och inte blir ett häng...

 
At 1:06 PM, Anonymous Anonymous said...

Eller skaffa nån som har ett eget liv och inte blir ett häng...

 
At 1:52 PM, Blogger Brasved said...

Oh vad jag känner igen mig! Ja, det hade varit trevligt med dessa *K du beskriver. Men hittar man rätt person så är det väl en sån det är? Allt-i-ett, lixom..? Om det nu finns... börjar bli skeptisk.

Man ska inte underskatta billigt skitkaffe. Vad är det för nåt du häller i dig?? Själv sitter jag med en utsökt latte bredvid mig just nu :)
Jag handlar mitt kaffe här: http://www.mauritzkaffe.se/ Nästa gång du kommer till gbg bjussar jag på en kopp kvalité :)

 
At 7:20 AM, Blogger Nini said...

Efter att det tog slut med mitt jävlaskåneX så sa jag att jag ALDRIG mer skulle dela säng, boende, liv & känslor med en annan person igen. Nånsin!!
Och jag va helt ok med att vara singel, jag hade mina älskare att sexa med å mina kompisar att umgås med å allt va jättebra.
sprang jag på C och nu vill jag inte vara utan honom. Han är alla mina K:n jag behöver =)
Det är det som är trickset, man ska hitta nån som är alltiett lixom....

 

Post a Comment

<< Home