Thursday, April 27, 2006

Idag däremot

Idag var en helvetes bra dag!!

Jag var iväg på ett lokatl säljkontor för en kvalitetsrevision och där nere mötte jag VD för svenska bolaget och han mässade och överöste mig med beröm i ungefär 10 minuter, för det arbete jag gjort i projektet jag kört de senaste 8-10 veckorna

Det var jävligt gott att höra :)
Även om det för mig egentligen räcker med att jag är nöjd själv, och med detta arbetet är jag jävligt nöjd med vad jag åstadkommit. Det har varit värt varje minut slitsamt arbete

I onsdags kallade min chef in mig och berättade hur nöjd han var med mitt arbete och gav mig en liten bonus
Men det var ändå jävligt gött att höra det från högsta ledningen idag
Wohoo!!! för mig :)

Att jag sen förmodligen samlade ihop till några minuspoäng hos sverigechefen när jag talade om för honom att han hade lite fel i några saker, det är ju en helt annan historia

1 Comments:

At 10:28 PM, Blogger Aronson said...

Grattis! Beröm kan man faktiskt aldrig få för mycket av... =)

 

Post a Comment

<< Home