Thursday, December 08, 2005

Blommor och tjejer.....funkar det??

Fick ju iväg ett chokladogram till söta grannen för ett par dagar sen efter en välbehövlig spark i arslet av ajjabajja :)
Nästa steg enligt henne skulle alltså vara att skicka en blomsterkvast, men denna gång med namn eftersom förra var anonymt......

Nu till min fråga, funkar det? Går det hem hos det motsatta könet? Eller verkar det bara som om man är ett kioskmongo?

Om det funkar....ska jag vänta ett par dagar till? Eller få iväg det redan nu?

Vad är nästa steg?

Jag skulle behöva en processbeskrivning för det här med fullständiga flödesschema
Gärna en fullständig FMEA också

Åh.....måste komma i säng snart, måste sova. Behöver sömn!!

Dagens låt: The question med Absurd Minds

1 Comments:

At 1:49 PM, Blogger ajja said...

Du e ju IT nisse! Kolla in min efterlysning, kanske kan du hjälpa??

Ang Blommor och anonymt shit. Klart vi tycker om såna saker. Jag kan slå vad om att hon har analyserat det anonyma sjokladogrammet med sina polare in i det sista. Jag tar tillbaka att du nästa gång ska skriva ditt namn och en hälsning. Skicka en liten fin cool blomma anonymt igen. Det visar att du faktiskt är ganska så seriös som person med en stoor portion humor. Oh där efter kommer avslöjandet.. Det kan inte bli goare än så!

 

Post a Comment

<< Home