Saturday, December 03, 2005

Ensamt....

Har varit iväg några timmar
Hemma hos ett par vänner
Var pepparkaksbakning, glögg och skitsnack

Trevligt som fan
Jag har världens bästa vänner !!

Men fy fan vad ensam jag kände mig när jag körde hem
Alla mina vänner är par, några är gifta, några har barn och andra väntar barn

Jag har varit singel i två år, efter att ha varit tillsammans med mitt ex i 10 (varav 7 som sambo)
Och det har varit två ganska bra år och jag vantriv väl inte så jävla mycket med att vara singel, tvärtom har det varit ganska skönt när jag kom över den första tröskeln och hade bearbetat sveket och så
Men en kväll som denna blir ensamheten så uppenbar....och trist

Så ikväll spelar vi : Love to blame med Apoptygma Berzerk

4 Comments:

At 11:39 AM, Blogger Brasved said...

Känner igen känslan precis!
Själv ägnade jag kvällen åt att rensa avlopp och att städa på toaletten på ställen man inte trodde fanns, under badkaret, bl a...:)

Så, vad hände med dig och exet då?

 
At 1:03 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

Låter som en lagom rolig lördagskväll :(
Men det kanske behövdes....

När det gäller mig och exet kan vi säga att hon blev lite väl vänskaplig med en annan kille under några månader....

 
At 7:05 PM, Blogger Brasved said...

Usch, fy f-n va fruktansvärt. Särskilt som ni va tillsammans så länge. Förstår att det tar tid att komma över nåt sånt!

 
At 3:52 PM, Blogger Akut Insikt said...

Det var väl inte tänkt att det skulle vara du och hon helt enkelt. Cynisk? Kanske det kanske.

 

Post a Comment

<< Home