Wednesday, December 07, 2005

Dejt

Precis hemkommen från en fika med M
Vi började snacka på SD för ett tag sen, sen telefon ett par gånger i veckan nu under ett par veckor
Skitkul är hon :)
Likadant idag, vi satt i över 4 timmar på ett fik och snackade och tiden bara flög iväg

Men jag tror inte att det blir mer med henne......bara kändes så

Varför hittar jag alltid fel på alla jag dejtar?
Måste vara mig det är fel på

ajjabajja: Jag lovar att berätta hur det går med chokladogramet och grannen. Men grejen är ju den att jag inte skrev under med mitt namn..........så hon har ingen aning att det är från mig. Vad bör mitt nästa steg bli?? Hmmm....
Kanske skulle testa det på en tjej jag var ute med för någon vecka sen.............go' tjej som jag inte skulle ha något emot att gå ut med igen. Svårflörtad som fan bara

Just nu spelas: I offer it just once med Absurd Minds (lite ironiskt med tanke på vad jag skrev i stycket ovan)

2 Comments:

At 11:54 AM, Blogger ajja said...

Va vare för fel gå gårdagens dejt då?? (Nyfis) Hmm, om du ska gå vidare med söta-grannen så är det dax att skicka en liten blomkvast med Namnet på. Först kommer sjokladen å sen kommer blommorna. Hm? elle nått i en stilen?

 
At 9:33 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

Kan inte eaxkt säga vad det var för fel egentligen utan att verka alltför ytlig, och det är jag egentligen inte. Så jag måste fila lite på min förklaring en stund, återkommer i ärendet

Stay tuned :)

 

Post a Comment

<< Home