Friday, December 30, 2005

Fuck it!! I'm back

Så länge kunde jag hålla mig ifrån det här förbannade blogandet

Stör mig fortfarande, det här med Söta D och så
Och som straff så har jag sagt till henne att nästa gång jag kör förbi hennes håla när jag är på väg till Tokholm (dvs någon gång i januari) så ska jag röva med henne
Kasta in henne i bilen och ta henne med upp till Hufvudstaden
Ska rå-hångla med henne i hissen på Sjöfartshotellet, så att när vi stiger ur på sjunde våningen ska hissen lukta kåthet och vi ska vara sådär lagom heta och lite rödflammiga i ansiktet av upphetsning och med knullrufs i håret

Söta D tog det inte som ett hot....hon såg fram emot det

Jaja....knulla i en hiss låter som en fin idé :)

3 Comments:

At 11:52 PM, Blogger Brasved said...

Ser fram emot det blogginlägget :)

Välkommen tillbaka. Erkänn, du ville bara ha lite uppmärksamhet!

 
At 11:02 AM, Blogger IT-horan från Skåne said...

Tack :)

Jo, det inlägget skulle väl i så fall få tom Hilda att vara nöjd när det gäller snaskigheter i min blog :O

Uppmärksamhet?!?
Det var ju det som var problemet, jag har blivit för uppmärksammad

 
At 11:39 AM, Blogger Jasmin said...

nästa gång du är på väg..? Vad hindrar dig från att åka nu?
..chicken...

 

Post a Comment

<< Home