Sunday, December 18, 2005

Glömde ge detta inlägg en rubrik därav editeringen

Jävla Tasteline, jag låg uppe till halv tre inattes och läste recept
Hade ju planer på honungsglacerade kycklingfileér, men det blir Italiensk korvgryta (med en egen variation på receptet) med ris. Och till kaffet blir det kladdkaka med vaniljglass och vispgrädde. Lite synd att jag glömde köpa vispgrädde när jag var i affären imorse bara.
Kom precis på att jag äger ingen visp iheller........blir till att låna av någon granne
Men kakform och stekjärn kom jag ihåg att köpa i alla fall, alltid något :)


En annan sak, eftersom nu även Hilda rättat in sig i ledet bland dom som fått för sig att jag är tjej. Skulle ni kunna föklara er....har jag varit så tjejig?
Fan jag kanske platsar i Gay Army eller Fab5 eller något :)

3 Comments:

At 1:47 PM, Anonymous Anonymous said...

sorry... skriv mer om jobbet kanske, hojjen eller hundtricket ditt. Säg ffs att du såg en sexig tjej på stan som fick det att styvna i kalsongerna
... eller whatever

 
At 1:54 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

Hmm, jobbet är sjukt trist att skriva om. Hojen kraschade jag....inte mycket att skriva om den. Däremot tränar jag jakt med hundfan och tog en jägarexamen i våras. Det är manligt :)
Har också ägt en Smith&Wesson kaliber 38 och en annan liten bössa (en 22:a)
Manligt det också :D

Bättre? ;)

 
At 5:26 PM, Blogger ajja said...

Hmmm, kanske byta färg på bloggen till blått så att folk som verkar ha svårt för könsskillnader får lite hjälp? Dessutom skriver du manligt, men inte rått..

 

Post a Comment

<< Home