Wednesday, December 14, 2005

Hmm....

My fellow bloggers senaste inlägg fick fantasin att skena lite såhär mitt i natten, eftersom jag inte kunde komma på några sexiga filmscener jag sett så började jag istället fundera på de scener jag skulle vilja se:

Gyttjebrottning mellan Sarah Michelle Gellar och Angelina Jolie i stringtrosor och barbröstade

Guran och Diana Palmer-Walker hånglandes på dödskalletronen

Jessica Alba i sin Fantastiska Fyran dräkt på väg in genom min sovrumsdörr, i bakgrunden spelas You're gonna get it med Trance Dance

Catfight mellan Sabrina och Samantha Fox

Tag team wrestling mellan Hulken/Kakmonstret och Fantomen/Kermit

En uppgörelse mellan Läderlappen och Spindelmannen för att avgöra vem som egentligen är kung

Nu skenar fantasin iväg åt helvete för mycket.....borde nog försöka sova istället

16 Comments:

At 7:43 AM, Blogger ajja said...

Och se! jag hade rätt. Tuttar, blondiner och action.

Däremot var tecknade figurer grejjen otippad... (??!)

Gomorron!

 
At 7:59 AM, Blogger IT-horan från Skåne said...

jag är lite drygt 20, singel och oknullad....inte svårt att lista ut vad som skulle finnas med på min lista ;)

Men vad menar du med tecknade figurer ???

Godmorgon :)

 
At 5:23 PM, Blogger ajja said...

men hade du inte haft ett 10 år långt förhållande? Och ni vart i hop när du va typ tio?? Sheezuz..

Du skrev om läderlappen och gejes.. tecknat?

Haft en bra dag lilla H (Mitt nya nickname på dig)?

:)

 
At 7:41 PM, Anonymous Anonymous said...

Jag läste igenom hela din december i tron att du var en tjej. Kåt kanske är överdrivet med intresserad blev jag iaf, (tänkte bi inte rent ut lesbisk).

ja, vill bara säga det så här direkt så det inte kommer upp senare i denna långvariga vänskap vi kommer få :)

 
At 8:17 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

AjjaB: Om du nu ska vara så jävla petig med åldern så är det väl ganska mycket drygt 20 då........ska jag vara ärlig så passerade jag 30 i somras
Säger du att Läderlappen och grabbarna inte finns på riktigt alltså :O

Jag klär i trosor och BH.....ganska sexig faktiskt om jag får säga det själv ;)
Finns fotobevis väl gömt någonstans, ha ha

 
At 8:42 PM, Blogger ajja said...

Stora H: Ja visste det, du har uttryck i din skrift som vittnar om att du passerat 30!! Jag e bäst igen :) (Jamenar läderlappen när man är 20 år nu för tiden tillhör inte vanligheterna)

msce och It H: Gu vilket sött par ni skulle bli.

H: när ska du hälsa på SD??


Min dag har varit sisådär, valde att skriva om det roligaste som du kanske såg..

Snart är det Top Model 5, ska vi titta eller skippar du tjejprogrammen i dag?

 
At 9:00 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

Har satt på TV:n och tagit fram julmusten till dig

 
At 9:23 PM, Blogger ajja said...

Tack.. .. .

 
At 9:34 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

för dig gumman....allt för dig ;)

 
At 10:04 PM, Blogger ajja said...

Du glömde tydligen nått.

 
At 10:08 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

hmm....skulle vara första gången då!
vad?

 
At 10:32 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

så, du tror att du hittat mig på SD
då borde jag ju se dig i min besökslogg, vilket jag inte gör
Så du har nog hittat fel

Men jag tycker du är bäst ändå :)

 
At 10:33 PM, Blogger ajja said...

FAAANssssjällanånting. Ge upp nu då. (?!)

 
At 10:39 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

men jag hittade dig :)

 
At 10:41 PM, Blogger ajja said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 11:46 PM, Anonymous Anonymous said...

Angelina hadde vunnet over Sarah i gjørmebrytning.

Sabrina hadde banka Samantha i en catfight.

 

Post a Comment

<< Home