Thursday, December 15, 2005

Nu har jag glömt igen....

.....att äta alltså
Det börjar hända lite för ofta nu för att det ska vara riktigt bra för min stackars taniga kropp.

Utan att veta helt säkert antar jag att en inventering i kylskåpet skulle ge ett ganska nedslående resultat. Anledningen till att jag inte vet säkert är ju eftersom jag tittar i kylskåpet alldeles för sällan för att egentligen veta vad där är....

Normalt sett äter jag alltid ute, Pizza, hamburgare eller vad som råkar vara passa bra just för stunden.
Dyrt? Ja!! Något så in i helvete!!

Men det är ju bara så förbannat tråkigt att laga mat till sig själv

Men som sagt, idag glömde jag visst bort det där med mat :(
Men kaffe har jag fått i mig en massa i alla fall

Wohooo!!!

Idag lyssnar vi på Shelter med Icon of Coil

3 Comments:

At 11:18 AM, Blogger ajja said...

Glöm inte äta i dag pizza män..
*bufflar tillbaka*
Gomorron!

 
At 4:56 PM, Blogger Brasved said...

Hur sjutton kan du glömma att äta? Jag har en såndär automatisk mage som känner av om jag är hungrig. Då börjar den tuta och skaka så jag märker det...

 
At 5:06 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

vet inte hur det kunnat bli så, men det har det tyvärr

 

Post a Comment

<< Home