Sunday, December 18, 2005

The ladder theory

Har Ni hört talas om den ?

I korthet går den ut på att tjejer och killar kan inte vara kompisar!

Eftersom killar har en stege som dom placerar tjejer på, ju högre upp tjejen är ju mer vill killen juffsa med henne. Tjejer har också en sån juffs-stege, men dom har också en kompisstege som dom placerar killar på som dom vill vara kompis med, men inte juffsa med.
Och killarna fattar ibland inte vilken stege dom hamnat på, och försöker juffsa med donnan i fråga vilket då slutar med katastrof. Om killen däremot fattat att han är på kompisstegen så gör han allt vad han kan för att hoppa över till juffse-stegen, vilket också ofta slutar med katastrof

I vilket fall som helst......det funkar inte för killar och tjejer att vara kompisar

Läs och lär

13 Comments:

At 1:52 PM, Anonymous Anonymous said...

I begg to differ

 
At 1:57 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

misstänkte att du inte skulle hålla med om den teorin ;)

 
At 5:29 PM, Blogger ajja said...

I secong msce faktiskt (Duckar snabbt). men det kan ju vara just för att jag är tjej. Hoppas och håller tummarna för att middagen ska gå bra.. I bland önskar jag att man kan vara en fluga på väggen :)

 
At 10:39 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

AjjaB: Du behöver inte ducka :)
Teorin är ju bara just en teori som någon skrivit ner.....därmed inte sagt att det är sant

 
At 2:15 PM, Blogger Brasved said...

Nu är ju inte jag en helt normal kille, men jag har snygga tjejkompisar som jag inte vill juffsa med :)

Eller vill och vill, det kanske beror på att deras pojkvänner är mycket större å starkare än mig? :)

 
At 2:17 PM, Blogger Stora Morran said...

Du menar att DU inte bara kan vara kompis med tjejer....

Hur gick middagen? Succé eller catastrophic failure?

 
At 4:15 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

Brasved: Så det stämmer ganska bra med dig då ;)

Stora M: Mja...jo, jag har några tjejkompisar....men dom är ju fortfarande juffsbara så att säga ;)

Stora M igen: Jodå, middagen blev väl en succé även om två par lämnade återbud pga sjukdom :(
Så det blev en liten tillställning, vi blev bara 4 istället för 8
Vad som inte är succé är ju mitt kök däremot....ser inget kul ut just nu :(

 
At 7:21 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

eline: Visst, även om unge herr brasved inte är en normal kille (enligt egen utsago) så bör ha ju han ett visst mått av självbevarelsedrift. Faktum kvarstår dock, dessa söta tjejkompisar har en plats på hans juffse-stege :)
I alla fall om jag nu inte misstolkar vad Brasved säger/skriver

 
At 7:59 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

Hilda: Jobbigt att komma till insikt va'? ;)
Det är ju nog dessutom så att ju roligare, charmigare och trevligare du är desto högre upp på juffsa-stegen hamnar du....

 
At 10:16 PM, Anonymous Anonymous said...

Jag kanske ska förklara mig. Givetvis hamnar alla mina tjejkompisar olika högt på juffslistan. Men likaså hamnar också jag olika högt på deras juffslista.
Vad jag inte håller med om är att det finns en kompislista.

Hilda, du låter trevlig - vill du bli min kompis? ;)

 
At 9:04 AM, Blogger Brasved said...

Men jag umgås ju inte med mina tjejkompisar för att få en chans att juffsa. Jag umgås med dem för att jag tycker att de är roliga och vi har kul ihop.

Men sen om det nu möjligtvis eventuellt skulle råka uppstå tillfälle till juffs, så finns risken att jag inte skulle tacka nej. (För att vara mer tydligt så kanske jag verkligen skulle tacka nej. Eller kanske inte...)

Oraklet har talat.
:)

 
At 6:58 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

Brasved - Skönt att läsa att du verkligen är säker på din sak :)

 
At 9:58 AM, Anonymous Anonymous said...

just ja, vi lever på¨stenåldern och alla killar vill bara knulla hela tiden Tack gud för att du gjorde mig till flata

 

Post a Comment

<< Home