Thursday, December 01, 2005

Trött....

Har varit en alldeles ypperlig dag idag :)

Kanske för att min chef inte var på plats idag....en trevlig snubbe, men fy fan vad jag är trött på honom nu. Har varit mycket småsaker de senaste två-tre åren som gör att jag retar mig mer och mer. Men nu har jag bestämt mig för att att jag ska jobba någon annanstans, var vet jag inte riktigt men jag vet i alla fall med vad jag vill (och ska) jobba med i framtiden.
Har pratat igenom det med min chef och han fattade nog att jag var allvarlig, denna gången lyckades han inte skaka det av sig så jävla lätt. Han kom faktiskt in dagen efter och undrade om han uppfattat mig rätt och om jag hade några invändningar mot det han antecknat

Han var lite svett i pannan...

Också lovade han att se vad han kunde göra för att jag skulle bli nöjd med min situation
Jag vet att han inte vill bli av med mig, och jag vet att han vill ha och behöver mig precis där han har mig. Så jag hyser inga förhoppningar om att det ska komma någon lösning från hans sida.
Men idag pratade jag med en kollega om en annan tjänst i koncernen, var ett bra och givande samtal som vi ska fortsätta nästa vecka när vi båda funderat lite
Under tiden ska jag se till att få färdigt min CV till ett företag i US som eventuellt kan vara intresserade av min tjänster :)

Fy fan avd skönt det är att äntligen veta vad jag vill!! :)

Den här killens blog gillar jag verkligen

Och den här bloggen kollar jag in så ofta jag kan

Anna Ternheim, hur har jag kunnat missa henne. Vilken röst!!! :)

Ok, kanske inte konstigt jag missat henne eftersom jag är ganska nere i Synth/EBM träsket, men jag är glad att jag hörde henne....så jädra bra att jag var tvungen att rusa ut och köpa hennes skivor

1 Comments:

At 6:21 PM, Blogger Brasved said...

Coolt, jag blev omnämnd i en annan blogg... Vi kan ju starta upp ett helt imperium, du och jag!

Verkar som om vi har rätt lika livssituationer...

 

Post a Comment

<< Home