Monday, January 09, 2006

En tanke som slog mig......

stod i duschen nu och kom att fundera på det här med hur andra ser på en som singel.
Jag har inte hunnit tänka tanken riktigt klart än......

Men jag läste i en kommentar någonstans att "singlar över 30 ska man akta sig för, måste ju vara fel på dom", ungefär så
Och den kommentaren tillsammans med min egna något märkliga inställning att det är fel på de flesta singlar, satte igång tankeverkssamheten ordentligt nu på morgonen.....

Det händer ju att man får förvånande kommentarer och blickar när man nämner att man är singel

Jag ska utveckla detta lite mer under dagen och posta när jag kommer hem från gruvan, men är det så att man ses som konstig av andra när man är 30 och singel?

2 Comments:

At 11:45 PM, Blogger Stora Morran said...

Squeeze me men var det inte du själv som höll på att tjata om att det som fanns var mest fallfrukt och grejer.....

 
At 11:59 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

Jooo.....förvisso
Men det beror ju på att jag har åt helvete för höga krav :s

Men det är inte samma sak som att andra ser lite konstigt på en bara för att man är 30 och singel....och jag tror inte att jag skulle klassas som fallfrukt egentligen (så ödmjuk jag är idag då...)

Äh...jag skrev ju att jag inte tänkt klart riktigt än ;)

 

Post a Comment

<< Home