Saturday, January 07, 2006

Nattsudd

Fan, jag skulle ju sova ju....

Istället har jag legat och planlöst surfat runt på Intrawebben och samtidigt slökollat lite på tv, bland annat lite på Universal Soldier.....fy fan vad dåligt det var!
Dolph Lundgren och Van Damme i samma rulle
Hur kunde man???!!
Hur tänkte man??!!
Varför inte slänga in Stallone och Schwarzenegger också, bara för att göra filmen fullständigt outhärdlig.......

Något som däremot är ganska fett och snurrar på repeat just nu är:
Tatu + Rammstein - Links_2_Dry_4 (very clear mix)

Ligger jag vaken en timme till kan jag kolla på CSI eller så slår jag över till Trean nu och kollar på Boys n the hood, i vilket fall som helst så kommer jag att vara dödligt trött imorgon (eller mer korrekt, senare idag) när klockan (vilket mer korrekt borde benämnas mobilen) ringer klockan 09.00.


Vad får man om man parar en eldfluga och en flatlus?
Fackeltåg runt picken ....och grymt bra arbetsljus! :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home