Thursday, January 05, 2006

Suga suger

Måste säga att jag är ganska imponerad av hur mycket det får plats i en dammsugarpåse
Jag var tvungen att tömma min innan jag började dammsuga idag
Man fick ju bara två påsar med till dammsugaren när den införskaffades för två år sen, och jag har inte blivit färdig att köpa nya.....så den sista har jag fått tömma några gånger
Varenda gång förbannar jag mig själv och säger till mig själv på skarpen att jag måste köpa nya påsar. Jag lovar också mig att det aldrig någonsin mer kommer in några jävla pälsdjur i mitt hus

Och tråkigt är det också att dammsuga
Och idag måste det göras extra noga eftersom en tjejkompis med pälsallergi kommer hit ikväll
Vill ju inte att hon ska dö här i min soffa i någon jävla allergiattack

Push med Invincible Spirits är en utmärkt städ-låt (och som vanligt ska det spelas högt)

2 Comments:

At 6:33 PM, Blogger Brasved said...

Så dammsugarpåsar är en av utgifterna du sparar in på för att ha råd med bilreparationer och felparkeringar?

 
At 11:02 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

som det ser ut nu räcker det inte med att snåla på dammsugarpåsar (som inte ens varit ett medvetet val)

 

Post a Comment

<< Home