Wednesday, January 04, 2006

Toppendag idag...

har jobbat röven av mig för att få fram info för att kunna bestrida det där skadeståndskravet, stressat hit och dit
sprungit fram och tillbaka i korridoren bärandes på den ena pärmen efter den andra
letat bland tusentals fakturor efter några speciella (dessa sorteras i nummerordning och jag hade bara kundnamn att gå på...blev ganska mycket bläddrande)

Och all denna stress och slit mynnade ut i ett mail på kanske 12 rader till en kollega i Das Vaterland, som jag vet att han inte kommer att vara nöjd med.
Skönt att jag tagit ledigt imorgon :)

Samtidgt som jag stressat runt med den skiten idag så ahr jag försökt supporta min korkade kollegor som fortfarande ställer samma jävla dumma "hur gör man nu" frågor som dom gjorde för ett år sedan när vi drog igång det nya affärssystemet.
ARGHHH!!!!!

Och som senap på korven ringde snubben som kollat på min bil med det muntra beskedet:
- Du får räkna med mellan 8-10 tusen för att få det fixat, men det är klart nästa vecka

Lägger jag på dom 10 tusen så hamnar summan jag lagt på mina motorfordon det senaste halvåret på i runda slängar 100.000 SEK!!!

Fan!!
Så jävla mycket pengar och allt jag har är en sketen Mazdajävel

0 Comments:

Post a Comment

<< Home