Saturday, December 31, 2005

Svammel...

För ett tag sen kollade jag på CSI Miami och i ett avsnitt där var det en av snubbarna (har glömt vad han heter i serien och just nu orkar jag inte kolla upp det) som raggade via Bluetooth, typ
Nörd som jag så tyckte jag det var ganska coolt
Kollade upp det lite på nätet igår, alltså vi snackar inte Bluejacking som ju är ganska vanligt förekommande
Utan mer Nokia sensor, Proxidating eller Mobiluck

Det verkar inte vara en så stor grej, vare sig i sverige eller någon annanstans
Men lite coolt är det :)

I rent utvärderingssyfte så kommer jag att installera och testa alla varianterna, man måste ju ha koll på "den nya tiden" liksom :)


Jag hoppar i duschen och sen är jag off för att laga kvällens dessert.....


Under tiden dånar Switchblade med Auto-Auto ur högtalarna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home