Monday, February 20, 2006

Hemma igen....

Efter några timmar i bilen på väg hem från helvetet i norr ligger jag nu och äter ostmackor och läser blog. Hittade denna lista hos Hilda och den verkade vara ett lagom nöje att spendera lite tid på innan det är dags att stänga igen ögonlocken....

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Mjae...tror jag inte
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren
Brukar du sjunga i duschen? Nej
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Fotboll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej!
Vad är viktigast för dig? Jag
Laddar du hem musik och film från internet? Japp
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Spendera så fort jag kunde
Vad är det bästa med julafton? Att den bara kommer en gång om året
Tänker du mycket på ditt utseende? Nope
Vad får dig att slappna av? Lite online gaming
Tänker du ofta på sex? Jag är kille.......
Är du skyldig någon pengar? Banken
Är du mörkrädd? Nope
Vilken färg är snyggast? Röd
Tycker du matte är svårt? Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? senast halv nio
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Den/Det som är i vägen för tillfället
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Verkligen inte
Har du piercing? Nej
Bråkar du och dina syskon ofta? Nej, aldrig.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Jag
Läser du ofta böcker? Många periodvis
Vad föredrar du för sorts filmer? Beror på humöret
Vad slösar du mest pengar på? Dataprylar jag inte behöver och mobiltelefoner
Vill du gifta dig? Nej!
Vill du ha barn? Nej!!
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för?CSI Miami
Vilka husdjur har du haft innan? Zebrafink, Undulat, katter, hund
Solar du ofta? Helst inte
Är du bra på att laga mat? Tydligen, men det är skittråkigt
Var badar du helst? I badkaret.
Vad dricker du för alkohol? Ingen
Vad använder du för droger? Snus (?)
Vilka djur är du mest rädd för? Blåvalar
Vad tycker du om monarkin? Skiter i vilket
Vilka språk kan du? Svensk, engelska, tyska (till viss del)
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Näää.....
Vilken kändis är hetast? det varierar så jag kan inte svara, så har jag inte låst mig ;)
Gillar du att dansa? Absolut inte
Vad har du för klädstil? Klädstil???
Är du flygrädd? Som fan
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Spelar mig ingen roll alls
Vad dricker du helst när du är törstig? Fanta
Vilken är din favoritglass? Piggelin
Tror du på ett liv efter döden? Nej
Vilket kaffe sörplar du helst? bara det är kaffe så.....
Vilket mobilmärke föredrar du? För tilfället Nokia, men det varierar
Vill du gå ner i vikt? Nej, upp möjligtvis
Vad har du för personlighet? Någon annan får svara på det
Har du varit deprimerad? Jo....lite
Tycker du om sushi? Nja, undviker om jag kan
Tror du på livslång kärlek? Verkligen inte
Vad äter du helst när du ser på film? Chips
Lever dina föräldrar tillsammans? Nä......
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Ja
Har du tandläkarskräck? Ja
Har du någongång haft självmordstankar? Nej.
Är du en morgon- eller kvällsmänniska? Morgonmänniska
Vilken hårfärg har du naturellt? Brunt
Biter du på naglarna? Ja
Är du beroende av något? Snus och kaffe
Vilka internetsidor besöker du varje dag? En jävla massa, orkar inte lista alla
Hur ofta motionerar du? Spelade korpfotboll 2000 eller om det var 2001, så det blir väl vart femte eller sjätte år eller så kanske....

3 Comments:

At 12:47 AM, Anonymous Anonymous said...

Blåvalar?!??

 
At 9:33 AM, Anonymous Anonymous said...

Kul! Den lånar jag. Också...

=)

 
At 9:01 PM, Anonymous Anonymous said...

Vilken är din favoritglass? Piggelin <--- like =))

 

Post a Comment

<< Home