Thursday, February 16, 2006

Skärpning......

Ok, jag erkänner...jag har blogat skitdåligt på sista tiden
Men det har liksom bara varit en massa annat hela, hela tiden (en massa annat = jobb)

Ska bättre mig, jag lovar......men inte idag
Idag är jag för trött för att läsa eller skriva blog
Det är så att ögonen går i kors, blir jävla jobbigt att skriva något då (och läsa med för den delen)

Så, nu ska jag lägga mig och somna till lite OS på tv, ser ut att vara något så spännande som konståkning (rena sömnpillret alltså)

1 Comments:

At 9:18 AM, Blogger Aronson said...

Hmpf.

Först kommer fotboll. Sen kommer ingenting. Sen kommer ingenting. Sen kommer ingenting. Sen kommer friidrott, längdskidor och konståkning.

Det går alltså inte att somna till konståkning. Framför allt inte om man har hjärtat i halsgropen och är livrädd för att Evgeni Plushenko ska ramla. Vilket han aldrig verkar göra... =)

 

Post a Comment

<< Home