Wednesday, March 29, 2006

I-lands problem

Vet inte om det var Gud som inte ville eller om det var fittan som inte höll, men inte fan blev det något bilinköp idag
Stod där hos bilhandlaren med fickan full av tusenlappar och tvekade...
Det kändes inte helt rätt, så det blev inget

Bara att leta vidare då...

Har så svårt att tänka mig något annat än en Grand Cherokee bara
Att välja en sådan monsterbil är ju egentligen ganska korkat, jag menar, jag bor mitt i stan och kör 6 kilometer till jobb varje dag. Det är allt! Har alltså egentligen inget behov av en sådan container till bil som drar närmre 2 liter milen

Men vad fan......antingen får det bli en Grand Cherokee eller så måste det vara något snabbt med turbo. Sen är jag lite låst av att det måste vara plats till hundfan också

Åh, alla dessa beslut och betungande bekymmer

4 Comments:

At 10:07 PM, Blogger Kaptenen said...

Köp en sopbil. Det är hardcore. Ingen kommer mucka med dig.

 
At 1:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Så synd. Jag har läst din blogg i nån vecka. Och det känns som att du och bilen passar ihop.
/P.

 
At 9:40 PM, Blogger Stora Morran said...

Ibland blir det så där. Man har verkligen bestämt sig men sen när det väl kommer till köp så ballar man ur.

 
At 9:55 PM, Blogger vandrarvild said...

Bara 6 km? Testa att köpa en CYKEL, så får du dessutom en kick ass-rumpa på köpet :)

 

Post a Comment

<< Home