Tuesday, March 21, 2006

Blogstaffeten - Mitt ämne

Detta gör jag när jag inte kan sova!

Just det, så lyder ämnet jag fick av Fröken Mys

Har funderat på det lite och vet egentligen inte......eftersom jag inte lider av det problemet så ofta
Jag har alltså ingen huskur, typ dricka varm mjölk, öppna fönstret, ha en kall handuk på pannan, vända kallongerna bak och fram, räkna får eller något annat

Visst händer det att jag inte kan somna på kvällen, men jag ser det inte som ett problem och som att jag inte kan somna, utan mer som om jag inte behöver somna och därför är det egentligen inte ett problem.

Som tex i torsdags (natt till fredag) då vaknade jag klockan 03.20 efter att ha sovit en sådär 4,5 timmar eller något....
Det kändes inte som om jag skulle somna om, man märker det på sättet man vaknar och på graden av vakenhet. Så jag försökte inte somna om igen utan steg upp, tog en dusch, gjorde frulle och satte mig framför datorn innan jag körde in tidigt på jobb.
Där har Ni ett exempel på att jag inte behövde sova, det var inte som jag inte kunde (tror jag iaf)

Jag ligger aldrig och vrider och vänder på mig i sängen, ligger aldrig och svettas för att det är för varmt och kan inte somna pga det
Somnar jag inte är det helt enkelt för att jag inte behöver somna och då har jag haft lite fel i min planering när jag gått och lagt mig för tidigt. Valet står då melan att stiga upp igen eller ligga kvar och kolla på TV, läsa en bok eller surfa runt på den oändliga intrawebben

Så egentligen kan jag nog inte skriva något bättre på just det ämnet jag fick av lilla Fröken Mys

Så det blir inte mer från mig för denna gång, jag skickar pinnen vidare till Andreas of Sweden och ber honom utveckla sina funderingar angående: Ska prostitution vara lagligt? Varför?


1 Comments:

At 9:18 PM, Blogger Annela said...

Vad härligt att du inte har behov av knep för att sova. Lyckos, du!

 

Post a Comment

<< Home