Saturday, March 25, 2006

Godmorgon!!!!

Är Ni vakna??

Mina kompisar brukar nämna att jag är stressad, arrogant, lynnig och asocial (och det stämmer bra)
Läste en intressant/kul artikel på Aftonhoran
Citerar denna artikel lite:

Stressad
Stress frigör adrenalin som gör oss alerta och effektiva. Dessutom förbättras minnet.

Arrogant
Kanadensiska forskare har funnit att de med grandios självbild blir bättre chefer. De självsäkra är bättre på att ta initiativ.

Lynnig
Personer med stora humörsvängningar är ofta kreativa och till och med geniala.

Asocial
Att vara asocial kännetecknar ofta en stor ledare, liksom psykopatiska drag i mild form.


Så, det är tydligen ganska bra dåliga egenskaper jag har då
Och jag var faktiskt en jävligt bra chef under de åren jag jobbade som Produktionschef och det är kanske pga dessa bra dåliga egenskaper som jag gör ett så förbannat bra jobb i det projektet jag driver just nu

Hädanefter kan jag ta det som en komplimang när någon säger till mig att jag är asocial och arrogant
Skönt!

På tal om Aftonhoran, visste Ni att det funkar alldeles utmärkt att skriva www.aftonhoran.se och hamna aftonbladets site?
Ganska kul detalj

2 Comments:

At 1:32 PM, Anonymous Anonymous said...

Men! Man kommer verkligen till aftonbladet! Shit va sjukt! hahaa.. ;)

 
At 9:56 PM, Blogger vandrarvild said...

Humörsvängningar = geniala? WOHO! jag visste väl det, jag ÄR ett geni! :D

 

Post a Comment

<< Home