Friday, December 02, 2005

Fredag!!!!

Precis hemkommen
Var en turbulent dag på jobbet, nån sa upp sig, en annan fick ny tjänst, några fick en ny chef bla bla bla
Ungefär som det sett ut det senaste året på jobb.....som sagt turbulent
Jag kilade in till min chef (vår divisionschef) och sa till honom att ge fan i att ritra ett nytt organisationsschema denna gången eftersom det förmodligen ändå kommer att ändras snart igen, jag hade ett annat förslag som innefattade magneter och en magnettavla på väggen i köket. Skulle vara mycket enklare...... :)
Vet inte om mitt skämt uppskattades riktigt just då

Ikväll är det Shrek på TV
Så jävla kul film!
Måste ses

Efter det borde det vara sängdags, ska jobba imorgon :(
Men känner jag mig själv rätt så kommer jag att uggla framför datorn och spendera allt för många timmar med sånt som gemene man skulle kalla meningslöst surfande
Själv skulle jag kalla det kvalitetstid :)

Sitter och väntar på ett samtal för att disk ev ny tjänst
Är ganska sugen på att byta
Vill verkligen fokusera på det som jag är skitbra på, dvs vårt affärssystem och utvecklingen av det. Har jobbat med det några år nu, först i projektform när det skulle införas och nu det senaste året som support och vidare utveckling av systemet och rutiner som behövs

Har fått in en fot på ett utländskt företag också som behöver folk som kan det systemet, så jag filar lite på min CV. Måste bli klar med den i helgen!

Brev till 10:e våningen med den här killen är fan underbar!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home