Saturday, December 31, 2005

Gott Nytt År!

Önskar Er alla ett gott slut på detta skitåret och att nästa blir bättre

Ska jag summera mitt 2005 så blir det med orden:
Total ekonomisk katastrof!!!
Jag menar, en kraschad hoj, en skuren motor i Saaben, och en Mazdajävel som nu stått still i en månad pga något jävla skitfel som jag inte orkat luska rätt på än....
Ovanpå allt så lyckades jag köra sönder brorsans bil när jag lånade den i somras
Stora hål i plånboken har det blivit...

Nästa år kanske blir bättre :)

Ha en ytterst trevlig kväll vad ni nu ska göra och spräng inte bort några fingrar eller ögon eller så

2 Comments:

At 11:20 AM, Blogger Brasved said...

Tur att du har ett välbetalt jobb :)

Gott nytt år!

 
At 11:26 AM, Blogger Linda said...

Gott nytt år till dig!
Ser fram emot att läsa om när du tagit henne i hissen! ;)

 

Post a Comment

<< Home