Friday, December 09, 2005

Helvetesjävlaskitblogger

mitt inlägg försvann.......bara att börja om då, antar jag

Jo, jag skrev just det att det varit en fin fredag. Nästan så att jag fick lust att dansa glädjedans naken på mitt bord på kontoret. Lyckades behärska mig och det var kanske tur, för jag tror inte att det uppskattats av alla.
Stämplade ut tidigt idag och stack och fikade med två tjejkompisar. Så jävla goa dom två tjejerna!!
Upptagna såklart.....det är alla goa singlar, bara fallfrukten kvar. Äpplena på gräsmattan i oktober som inte ens fåglarna vill ha :s

AjjaB: Blommor skickade (härifrån) till söta grannen. Anonymt även denna gång.
Vad är nästa steg?
Du förstår att du blivit min dejtingcoach, ha ha ha ha
Även om jag borde bli lite skrämd av vad du skriver i din blog. Jag citerar: "en själv studie i hur man inte gör. När man dejtar, hanterar ex - förhållande, eller förslagsvis lever"


Ska återgå till att kolla på Fantastic Four

1 Comments:

At 12:56 AM, Blogger ajja said...

Du ska bara veta hur jälla bra jag är på att tala om för andra hur dom ska göra och se dom lyckas. Jag agerar oftast total motsats, eller låt oss säga såhär jag gör på MITT sätt. Eller vi kan säga såhär, jag är otursförföljd. Mm. k?

Och DU! Jag är hedrad :)

 

Post a Comment

<< Home