Saturday, December 10, 2005

Jag kan konsten......

.......att planera en kul lördagskväll
Bokade tvättstugan!!!
:(

Hade väl egentligen inte så mycket att välja på, var ganska så tomt i lådorna, i vanliga fall hade jag kört iväg och köpt nya kläder istället eftersom det är så tråkigt att tvätta, vilket resulterat i att jag äger flest svarta kalsonger och svarta t-tröjor i skåne. Vilket i sin tur resulterar i att jag också har skånes största tvättberg när det är tomt i lådorna.
Men efetrsom jag nu blivit en mogen och ansvarsfull vuxen man så ska jag tvätta istället för att köra och köpa nya kläder (det ahr inget att göra med att min bil är sönder, jag lovar :\)

Blommorna till söta grannen levererades idag förresten, såg dom hänga på dörren imorse :)
Vad är nästa steg AjjaB ??

Ska gå och sortera tvätt (egentligen inte, här sorteras inget ska bara trycka ner det i den blå Ikea påsen som fungerar som tvättpåse), sen ska jag se 27 sekundmeter snö. En 3 timmars rulle, så den lär hålla mig sysselsatt mellan turerna till tvättstugan

Ej att förglömma........CSI Miami kl 21.30

5 Comments:

At 7:05 PM, Blogger ajja said...

Nu äre bara att ligga lågt serru. Till lite innan jul, sen så ska du avslöja din identitet och så får vi hoppas på det bästa. Men du ska nog inte vänta för länge. DET gör ont i mina ögon när du säger att du inte ska sortera tvätt! Lärde inte din mamma dig att vit tvätt kan bli blå/råsa/grön/grå om du inte passar dig?!! Iof så verkar du mest ha svart, då kan det ju kvitta :)

 
At 9:18 PM, Blogger ajja said...

Strax CSI!!!

 
At 9:27 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

Har stenkoll på det, kom precis upp från T-stugan och ska nu bänka mig framför tv:n
Men tack för att du påminde iaf :)

 
At 10:31 PM, Blogger ajja said...

ÅÅÅÅH!! Jag har missat fyra avsnitt de senaste veckorna. Totalt missat att Ray var tillbaka och levande. Typ nagelbitarprogg i dag. Men ska Ducane (Hon den blonda) sluta????????????? (gråter nästan)

 
At 10:40 PM, Blogger IT-horan från Skåne said...

missat 4 avsnitt!!
Hur lyckas man med det, har du ett liv utanför internet, bloggar och CSI menar du :O
Fan, jag kanske skulle försöka fixa det också.....är det något att ha? ;)

Hon kan ju inte sluta......hon är sexiiiig :p

 

Post a Comment

<< Home